Veelgestelde vragen
Ik heb een vraag over betalen.
Ik heb een vraag over de levering van mijn pakket.
Ik heb een vraag over retourneren.
Betaling
Hoe kan ik betalen?
Als u klaar bent om een bestelling te plaatsen hebt u de keuze om af te rekenen met volgende betalingsmogelijkheden:
- Bancontact
- Visa
- Mastercard
- Overschrijving*
* Nooit mogelijk bij de eerste bestelling
Levering
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Als uw bestelling uit voorraadartikelen bestaat wordt deze meteen verwerkt en eerstdaags uitgeleverd.
In welke landen wordt er geleverd?
Prosafco levert in België en Nederland.
Hoe kan ik mijn bestelling opvolgen?
De pakketdienst, GLS, zal instaan voor de vlotte levering van uw bestelling. Zij zullen u op de hoogte houden van de status van uw pakket. Kort na de bestelling krijgt u een e-mail met een geschatte leveringsdatum en tijd. Eens GLS het pakket heeft opgehaald bij Prosafco ontvang je een tweede email met een finale, geschatte leverdatum en tijdsspanne.
Wenst u geen dergelijke e-mails te ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.
Wat als mijn bestelling niet volledig is?
Controleer eerst op de pakbon of de rest van je bestelling nog moet komen via een andere zending. Als dit niet het geval is, contacteer dan de klantenservice. Zij zullen er voor zorgen dat u snel toch nog de correcte artikelen ontvangt.
Retourneren
Hoe kan ik een artikel retourneren?
Bent u niet tevreden over een aankoop en wilt u deze retourneren? Neem dan contact op met uw vaste contactpersoon of stuur ons een mailtje op webshop@prosafco.be met vermelding van het aankoopnummer, om welke artikelen het gaat en de reden van retour. We helpen u graag verder met het retourneringsproces.
Moet ik de retourskosten zelf betalen?
Hebben wij een vergissing gemaakt? Dan nemen we het artikel kosteloos terug. In de andere gevallen zijn de retourkosten voor eigen rekening en kan een administratiekost aangerekend worden.